.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزادی قدیمی ترین زندانی کشور در آمل
عباس رفيعي‌اخلاقي كه در زندان آمل به عباس ابد معروف شده بود، در تاريخ دوم آبان سال 57 به جرم قتل عمد محكوم به حبس ابد شد...
آزادی قدیمی ترین زندانی کشور در آمل

قدیمی ترین زندانی کشور پس از تحمل 31 سال حبس در زندانهای کشور صبح چهارشنبه از زندان شهرستان آمل آزاد شد.

به گزارش مهر ، "عباس رفيعي‌اخلاقي" که در زندان آمل به " عباس ابد " معروف شده بود در تاریخ دوم آبان ماه سال 57 به جرم قتل عمد محکوم به حبس ابد شد.

رئیس اداره زندان شهرستان آمل در این خصوص گفت: با پیگیری های فراوان در طول چهار سال گذشته و به علت کهولت سن این زندانی، مقدمات آزادی عباس ابد فراهم شد.

علی بابازاده افزود: در 29 اردیبهشت ماه امسال با تلاش مقامات زندان آمل و با اخذ رضایت از خانواده مقتول این زندانی پا به سن گذاشته به مرخصی رفت.

وی با بیان اینکه قدیمی ترین زندانی کشور در طول محکومیت 31 ساله اش زندان های اوین، تنکابن، ساری و نور و چندین سال اخیر زندان آمل را هم تجربه کرده است، تصریح کرد: این زندانی در چند سال گذشته به علت بیماری های ناشی از پیری و عمل قرنیه چشم بیش از 200 میلیون ریال هزینه به مدیریت زندان آمل تحمیل کرد.

رئیس اداره زندان آمل با بیان اینکه این زندانی ساکن این شهرستان است و پس از آزادی کسی را هم به انتظار خود ندارد از مردم خیر و نیکوکار خواست در حد نیاز به وی کمک و مساعدت نمایند.

بابازاده با بیان اینکه این زندانی که هم اکنون با 73 سال سن همچنان از روحیه و امید بالایی برای زندگی کردن برخوردار بوده است، خاطرنشان کرد: زندان آمل با حمایت خود قصد دارد تا فراهم شدن مقدمات کمک خیران و مردم برای ساخت سرپناهی برای وی در مجتمع کارگاهی زندان در صورت تمایل وی از او نگهداری کند.

عباس . الف ، صاحب دو فرزند دختر و پسر است و در حال حاضر جایی را برای زندگی کردن ندارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.